60% 70% 80% 90%

Відділ документообігу, контролю та звернень громадян

Адреса:
м-н Шевченка 33
м. Надвірна, 78405

zagal@nadrda.gov.ua
Розпорядок роботи: 
понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя


Структура відділу

Андріїв Ярослав Богданович начальник відділу (03475) 2-91-10
Глушко Марія Олексіївна
Думенко Оксана Богданівна
Тацяк Іванна Ярославівна
Нагорняк Олександра Василівна
Лавринович Оксана Василівна
Бабчук Петро Васильович

головний спеціаліст 
головний спеціаліст 
головний спеціаліст
головний спеціаліст 
головний спеціаліст 
головний спеціаліст 
(03475) 2 -91-10

 Аналітична довідка
щодо роботи із зверненнями громадян у райдержадміністрації за підсумками 2016  року

             Протягом 2016 року зусилля керівництва районної державної адміністраціїспрямовувались на безумовне виконання в районі Указу Президента України  від 07.02.2008 року № 107/2008 р. "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Закону України " Про звернення громадян".
            Вжиті  у 2016 році заходи щодовиконання в районі даних законодавчих актів  дали певні позитивні результати :
           -  в основному загальна кількість звернень зменшилась з 459 до 323;
           - скоротилась кількість повторних звернень з 21 до 11.
Найбільше громадян зверталися до райдержадміністрації з питань  соціального захисту – 53, транспорту та зв’язку – 52, аграрної політики і земельних відносин – 44, комунальне господарство – 31, праця і заробітна плата – 12.
За 2016 рік керівництвом райдержадміністрації проведено 96 особистих прийомів громадян.
Особисті прийоми громадян проводились в райдержадміністрації згідно із затвердженим графіком.
Стан роботи та рівень виконавської дисципліни щодо дотримання термінів розгляду звернень громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації щотижнево розглядаються  на нарадах при голові райдержадміністрації.
Роботі із зверненнями громадян районна державна адміністрація постійно приділяє велику увагу. Відповідальних працівників,  які безпосередньо розглядають звернення , налаштовують  на практичне вирішення  всіх проблем. Це   один із пріоритетних напрямів  роботи райдержадміністрації. Самі ж звернення розглядають, як важливе джерело інформації про реальний стан справ із соціальним захистом краян, якістю послуг, які надають різні підприємства та установи району.
 
Начальник  відділу 
документообігу, контролю
та звернень громадян 
апарату
районної державної адміністрації                                                                    Ярослав Андріїв

 

 
 

ДолученняРозмір
Положення про відділ.doc104.5 КБ